Bergolić o piniądzach alternatywnych można najlepiej do urynału, jak u Gombrowicza w Trans-Atlantyku żydoskie pedały bergolią,

Zdjęcie w tle
Alternatywny pieniądz również w Polsce, w ty…     Zobacz więcej

Odrzucone zaproszenia

Bergolić o piniądzach alternatywnych można najlepiej do urynału, jak u Gombrowicza w Trans-Atlantyku żydoskie pedały bergolią, ale po co Robson Mateusz Purwin demaskuje z tym samogwałtem żyda Brzozowca (rodzina Brzezińskiego?)

  Monsignor Ricca e papa Francesco. Foto: Catholic Press Photo

http://sowa.quicksnake.es/HERODY-Herodenspiel-von-Stefan-Kosiewski/Czy-Moskwa-zerwie-stosunki-z-Domem-sw-Marty-FO214-ZR-20130724-HERODY-Herodenspiel-von-Stefan-Kosiewski-Akt-3-3 …dostał od żyda Tuska finanse państwa polskiego (Boże, Ty wiesz, że z nimi nie można inaczej, bo nie skumają!) do rozpierd(.)lenia a ten pojechał ostatnio prywatnie na naradę masonerii Bilderbergów, gdzie go z pewnością opierd(.)lono, dlaczego jeszcze tego majątku państwa polskiego nie rozpierd(.)ił? Bo zaraz zaczął gadać jak pedał o dziurze, budżetowej, rządu, rzędu kilkudziesięciu miliardów czegoś, a ten pojechał znowu do Bryzylii, bo wszystko mu zafundowali: 150 mln dolarów miejscowi Indianie znad Amazonii, których nie ma kto zmisjonować, bo wszystkich by trzeba w tym Rzymie zdymisjonować za to, że jak Gombrowicz w tym Buenos Aires a wszystko święte krowy w spodniach chodzą, a wciskają jedna drugiej a to pieniądze w reformy, a to „…łokciami się trącają, jeden drugiego, a tyż oczy mrużą, głowami kiwają: – W kompanii, w kompanii!” (kolektywnie, ośmiu kardynałów wziąłem do reformy Kurii, żeby wiało nowym – dopisek od redakcji). „A właśnie że to w kompanii! Owszem, podobnież to z Gonzalem jesteś, a niech cię diabli! Z Gonzalem się zaprzyjaźniłeś, z Gonzalem chodzisz, a niech cię kaczka! Przecież ten człowiek na milionach siedzi! Już ty nie taki wariat, jak tam ludzie mówią. Chodźmyż na jednego! Napijmy się! Ja funduję! Nie, nie, ja funduję!Coraz więc serdeczniej, poufalej następują, a że to mnie łokciem trącać się nie poważają, siebie wzajem pod żebro trącają, kuksy sobie dają, tam między sobą dokazują i już jeden do drugiego: chodźmyż, napijmy się! Ja widzę, że oni tak niby ze sobą, ale chyba do mnie… i już ściskać, całować się ze sobą zaczęli (bo ze mną tej śmiałości nie mieli) i Chodźmyż, Chodźmyż, ja funduję, nie nie, ja funduję! Sakiewką potrząsa Pyckal, tyż i Baron swoją, Ciumkała piniądze z papira wyjmuje, dopiroż jeden drugiemu pokazuje, jeden drugiemu piniądze pod nos pcha. I krzyknął Pyckal: Co ty mnie będziesz fundował, ja tobie zafunduję, a jeszcze ci może ze 100 pezów dam, jak mnie się zechce! Baron zawołał: Ja tobie dam i 200! A Ciumkała: – Ja tu 300 mam, tu mam 300 i jeszcze 15 drobnymi!Widzę, że choć oni tak sobie fundują, siebie zapraszają, i sobie te piniądze pokazują, mnie by chyba fundowali i mnie by chyba je pokazywali… tyle tylko, że nie śmieją… a już chyba mnie o romans jaki z arcybogatym (arcybiskupem – przyp. red.) Puto posądzają…

Dtefan Kosiewski: Kreml, collage

Wykształcenie i praca

Stefan Kosiewski   @Robson Mateusz Purwin – gówniarz odpowiedział gównianą odzywką na poważny wpis Polaka, którego wciągnął (bez uprzedniego zapytania, czy może) do swojego gównianego wydarzenia na fejsbuku, a Polak odesłał gówniarza tam, gdzie jego miejsce: pośród żydoskich agentów, którzy mogą sobie bergolić na dowolne tematy na fejsbuku i w urynałach publicznych, lecz nie mają prawa wciągać Polaków do swojego bergolenia i szczania sobie po nogawkach.

Zlikwidował gówniany wpis (Robson Mateusz Purwin he ?????? trolololololo he he he) i dopiero ci bergoli na całego: Robson Mateusz Purwin jaka odzywka ??
Gówniana odzywka gówniarza, czyli bergolenie bergolanta, który skompromitował się już jako uczynny gówniarz na całego z drugim agentem żydoskim Oparą, ale nie wybergolię gówniarza ze znajomych na fejsbuku, ponieważ zapytał Polaka bezradnie: „co do mnie pan ma?”,  po żydosku klepiąc małą literą słowo Pan, więc puszczając parę, że jest na dorobku intelektualnym i nie czeba takiemu gówniarzowi życia łamać, bo może da się z bergolanta i gówniarza jeszcze Bronisława Malinowskiego w HERODACH zrobić? Bóg wie, co z takiego może pod piórem Poety Polski wyróść..
Czy Moskwa zerwie stosunki z Domem sw. Marty? FO214 ZR 20130724 HERODY/ Herodenspiel von Stefan…

sowa.quicksnake.es

Czy Moskwa zerwie stosunki z Domem sw. Marty? FO214 ZR 20130724 HERODY/ Herodenspiel von Stefan Kosiewski Akt 3.3. | la revista europea

wiadomosci.onet.pl Do Kijowa przybył wieczorem pociąg specjalny z Moskwy, którym na obchody 1025. rocznicy chrztu Rusi Kijowskiej.  https://www.facebook.com/sowa.magazyn/posts/518442661542712

Skomentuj

