Szanowni Państwo!

Bardzo proszę o przekazanie darowizny lub 1% podatku z PIT na rehabilitację i leczenie mojego synka Piotrusia.

Piotrusia z mamZwracam się z wielką prośbą o pomoc, którą kieruje matka walcząca o dobro swojego dziecka… Jestem mamą 11-letniego chłopca,który cierpi na mózgowe porażenie dziecięce.

Synek nie chodzi, a mimo to ma na swoim koncie wielki sukces: nauczył się pływać!

Dla dziecka z ciężkim porażeniem mózgowym, które nie panuje nad swoim ciałem, to wyczyn godny prawdziwego mistrza. Osiągnął coś, co wydawało się nierealne. Dlatego jest wielka szansa na to,że będzie kiedyś sam chodził.By to osiągnąć,konieczna jest intensywna, bardzo kosztowna rehabilitacja. Jeden turnus rehabilitacyjny to wydatek 2.500 zł. Zalecanych jest 6 turnusów rocznie,co daje sumę 15.000 zł.

Pozwalam sobie wysłać ten list mając nadzieję, że zechcą Państwo pomóc mi w walce o zdrowie i sprawność Piotrusia.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pomóc można w następujący sposób :a „Serca dla Maluszka”

  1. dokonując przelewu na poniższe dane:

Fundacja Serca dla Maluszka

  1. Kowalska 89,43-300 Bielsko-Biała

Numer konta: 85 1160 2202 0000 0001 9214 1142

Tytuł przelewu: Pierchała Piotr-darowizna

przekazując 1% podatku z PIT:

Niezbędne dane do wypełnienia formularza podatkowego:

KRS: 0 0 0 0 3 8 7 2 0 7

Cel szczegółowy: PIERCHAŁA PIOTR

Jeżeli zechcecie Państwo pomóc mi w nierównej walce o zdrowie i lepszą sprawność synka, to z góry pięknie dziękuję!

Olga Zawadzka-Pierchała,mama Piotrusia

Tel.888-978-377  Strona Piotrusia w Fundacji: http://www.fundacjasercadlamaluszka.pl/nasi-podopieczni/piotrus-pierchala.html

sowa.quicksnake.de/EU-Schwerbehindertenausweis

Przeciwko TTIP i CETA o Narodowa pol. 20160424 Magazyn E…

Dzień dobry,
bardzo dziękuję:)

Pozdrawiam serdecznie
Olga, mama Piotrusia

Dziekuje i prosze przekazać Piotrusiowi gratulacje ode mnie i wyrazy podziwu, bo ja nie nauczyłem się pływać jako chłopak, ale dopiero przy moim synku, kiedy był mniej więcej we wieku Piotrka I poszliśmy we dwójkę na kryty basen w naszej dzielnicy, już po zdobyciu przez niego w szkole odznaki konika morskiego. A było nas wtedy  na basenie wieczorem mniej więcej tyle, co pasów do pływania, kilka osób. Mój synek płynął po sąsiednim pasie a kiedy mnie mijał, to coś powiedział do mnie, a ja zrozumiałem wtedy, że liczę w myślach i że to już szósty, czy ósmy raz płynę tam i z powrotem wzdłuż basenu. Cuda zatem zdarzają się nie tylko w medycynie, trzeba chcieć  bardzo mocno wierzyć Z Bożą Pomocą w to, co Niezbadane, a Piękne, Dobre i Prawdziwe, jak pomoc finansowa dla Bliźnich w potrzebie. Serdecznie Pozdrawiam, Z Panem Bogiem, sk

http://magazyneuropejski.typepad.com/blog/2016/04/gen-maczek-wojsko-polskie-audycje-radiowe-3-i-5-maja-deutschlandfunk-i-norddeutschen-rundfunk-potrze.html

 

Skomentuj

